بایگانی نوشته‌ها


لولا 25 میل - برند گریفین

لولا 25 میل - برند گریفین

وقتی صحبت از درب کابینت می شود، پیدا کردن لولاهای مناسب برای عملکرد و دوام یکپارچه بسیار مهم است. اگر درب‌هایی با ضخامت 25 میلی‌متر دارید، انتخاب لولاهایی که به‌طور خاص برای ضخامت آنها طراحی شده‌اند، ضروری است. در این مقاله به بررسی دنیای لولاهای کابینت می پردازیم و راهنمای جامعی برای انتخاب لولای مناسب برای درب های 25 میلی متری در اختیار شما قرار می دهیم.

معرفی و نحوه نصب جک ملونی

معرفی و نحوه نصب جک ملونی

در طراحی کابینت یک آشپزخانه، معمولا اولین چیزی که کاملا در معرض دید است و نظر بیننده را به خود جلب می کند، مدل درب های کابینت است. درب کابینت ها حتما نباید به چپ و راست باز شود، درب های عمودی بازشو یا اصطلاحا داشبوردی امروزه نظر بسیاری از افراد را به خود جلب کرده است.

لولا ملونی

لولا ملونی

لولا ملونی یک برند چینی تولید کننده لولا و یراق آلات است این شرکت محصولات خود را در سراسر جهان به فروش می رساند و به دلیل کیفیت و دوام بالای آنها شناخته شده است.لولاهای ملونی در انواع مختلف برای کاربردهای مختلف تولید می شوند. از جمله انواع لولاهای ملونی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

فانتونی

فانتونی

محصولات فانتونی برند فانتونی در زمینه طراحی و تولید انواع یراق‌آلات، تجهیزات آشپزخانه، اکسسوری خانه و آشپزخانه و ابزارآلات صنعتی و خانگی فعالیت دارد. از این رو می‌توان گفت که این برند با داشتن 1500 قلم کالا در گروه‌‌های مختلف، از جمله نورپردازی و تجهیزات

انواع لولا برند یونی هوپر (UNIHOPPER)

انواع لولا برند یونی هوپر (UNIHOPPER)

وقتی صحبت از طراحی و عملکرد کابینت ها می شود، همه جزئیات مهم هستند. یکی از اجزای اصلی که اغلب نادیده گرفته می شود، لولای کابینت است. لولاهای کابینت Unihopper در سال های اخیر به دلیل طراحی خلاقانه، دوام و توانایی بهبود عملکرد و زیبایی کابینت محبوبیت پیدا کرده اند. در این مقاله، ویژگی ها و مزایای لولاهای کابینت Unihopper و اینکه چگونه می توانند کابینت های شما را به راه حل های ذخیره سازی شیک و کارآمد تبدیل کنند، بررسی خواهیم کرد.

ریل ساچمه ای آرامبند

ریل ساچمه ای آرامبند

یکی از با کیفیت ترین ریل های ساچمه ای موجود در بازار، ریل ساچمه ای آرام بند است. این ریل مقاوم با قدرت تحمل وزن 25 کیلوگرم در دسته ی ریل های سنگین جای می گیرد. عملکرد این ریل سه تیکه به گونه ای است که با باز شدن کامل، تمامم فضای داخل کشو را در اختیار کاربر قرار می دهد.

لولا بلوم

لولا بلوم

لولا از مهم ترین یراق آلات مورد استفاده در صنایع چوب و ام دی اف است و از آن ها در طراحی دکوراسیون منزل و یا دفاتر کار استفاده می گردد. با توجه به اینکه در زمینه طراحی دکوراسیون داخلی، سلیقه های مختلفی وجود دارد، تولید کنندگان نیز اقدام به تولید یراق آلات در سبک های مختلف و متناسب با سلیقه های گوناگون نموده اند. با توجه به اینکه لولا درب کابینت جزو تجهیزات جانبی بسیار کاربردی است، در ادامه پیرامون آن توضیحات بیشتری را آورده ایم تا بتوانید با دید بازتری اقدام به خرید لولا نمایید.

معرفی و نحوه نصب جک کابینت

معرفی و نحوه نصب جک کابینت

یکی از ابزارهای مهم در نصب کابینت جک است. این ابزار معمولا از جنس فلز یا پلاستیک ساخته می‌شود. درب‌های کابینت آشپزخانه از جمله بخش‌هایی هستند که به طور مداوم و مکرر باز و بسته می‌شوند. جک پمپی کابینت آرام بند نوع دیگری از خانواده جک های پمپی میباشند که بنا بر عملکرد بسیار ویژه ای که دارند، مورد استقبال زیاد مصرف کنندگان قرار گرفته اند.

لولا ملونی

لولا ملونی

یراق آلات کابینت یکی از پر فروش ترین و کاربردی ترین یراق هایی است که در بازار ایران وجود دارد. با گسترش کابینت های چوبی و ام دی اف MDF و مورد استقبال قرار گرفتن آنها، سبب شده ما شاهد یراق آلات متنوعی در بازار باشیم که هر کدام از اینها وظیفه و کارایی خاص خود را دارند.

ریل تاندم ملونی

ریل تاندم ملونی

ریل تاندم فول ملونی یکی از بهترین ریل های کشو سنگین موجود در بازاراستکشو ها از جمله وسایل پرکاربردی هستند که روزانه به طور مکرر با آنها سرکار داریم. گیر کردن کشو در بدنه، به سختی حرکت کردن کشو روی ریل یا تولید صدای ناهنجار با هر دفعه باز و بسته کردن کشو استفاده از آن را عذاب آور